Stary gramo

Aigor aigor
Středa Březen 17 12:09:46 CET 2004

Nejake jehly do gramce doma myslim mam, pokud je najdu, rad Vam je venuju :-)
S mikrofounem bych to nevidel tak zhave, soustava deska-jehla-trouba stejne nevykaze prilis dokonaly prenos, takze trochu slusnejsi kondenzatorovy mikrofon by mel stacit. Akorat nevim, kam s tim zalezt, dozvukove mistnosti se po ulici nevalej, mozna na chalupe nekdy v noci...

Jiri N.