Stary gramo

Šerých Jakub serych
Středa Březen 17 12:09:46 CET 2004

Ono jde o to, co je cilem.
Pokud je to co nejautentictejsi zvuk klikoveho gramofonu, pak je treba
ho zavrit do nejake pokud mozno co nejmena dozvukove mistnosti (snest a
rozhazet po obyvaku co nejvic perin, zavesu, hadru, kobercu, kytek s
bohatym olistenim atd.) a nekde si pujcit kvalitni mirne smerovy
mikrofon.
Pokud je cilem naopak vyzdimat maximum z nahravek, trochu to na pocitaci
vycistit a tvarit se, ze je to bylo nahrano prave vcera DDD :-))), pak
je asi treba najit co nejkvalitnejsi profi gramofon s velmi kvalitni
prenoskou s jehlou pro stare desky. Myslim, ze nekde v nahravacich
studiich by neco takoveho mohli mit.

				Jakub Serych