16F84A a MM5450BN

Jiri Bezstarosti jiri
Středa Březen 17 12:09:46 CET 2004

Zdravim konferenci.

Zase mi prisla nejaka ... a jiste dojde i mnohym z Vas.

Jen mala cast obsahu prilohy, ktera mi dorazila
jako "Enanito si, pero con que pedazo!".
Kdyz se mrkneme do prilohy exe (coz je dobre udelat vzdycky
i kdyz to jiste nikdo z nas nespusti) zjistite jiste o co komu
mohlo jit. Jen maly uryvek z exe:

 <O??  <$.?uP?1   Content-Type: text/plain; charset="us-ascii"

f<?r  ?/   Content-Type: application/octet-stream; name=" ^?/  <t$?? ?  ?
  ?R   "

O co mohlo autorovi jit je jasne i bez dalsiho studia exace.
Je mi fakt lito, ze podobni idioti jeste behaji po svete.
Tak jen pro mene zkusene: "Nevyzadany exe nikdy nespoustet !".
I kdyby to nebyl virus, vyhnete se reklame :-).

Omlouvam se za OFF TOPIC.

--
Jiri Bezstarosti