Predani vyroby IrAMP

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:09:41 CET 2004

Zdravim ctenare konference

Jak asi vsichni vite, na zaklade podkladu z venku jsme udelali vlastni zarizeni IrAMP, ktere ma PIC 12C508 na seriovem portu, z nehoz je napajen PIC a IR cidlo SFH 5110 To prijima signaly na 36 kHz z Infracervenych dalkovych obladacu, PIC to predekoduje na 6 unikatnich
bytu a ty posila do PC po RS232.
Na vyrobu je to relativne levne a kompletni vyvoj je hotov.

Je to ale spotrebka a ja uz nestiham obhospodarovat vyrobu tohohle zarizeni. Je k tomu komplet dokumentace, zdrojove kody pro PIC, cokoli.. Dosud jsme prodali cca 200 kusu a mam tu dalsi objednavky.

Chtel bych to vyhodit z naseho vyrobniho programu. Umim toho prodat i vic, ale nemam kapacitu na reseni objednavani soucastek atd.. Ted je navic potreba prejit na lepsi krabicky - mam sehnany moc pekne z GB, jenom je privezt a vyrobit ted serii cca 200 kusu...

Nemel by nekdo zajem prevzit tuhle vyrobu pro nas s tim, ze by si to mohli podavat klidne i dal sami ???
Detaily prosim asi mimo konferenci na muj soukromy email Rehak@hw.cz.

DIKY

Hezky Den
                                                   Jan Rehak