klasicky zdroj

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:09:45 CET 2004

Ing. Zdenek Hurych - 0603427682
Nevim, jak to bude mit s casem, je to ale, dle meho nazoru, jeden z
nejvetsich machru na spinany zdroje.
Jakub Ladman
----- Original Message -----
From: "Naprstek Jiri-R54332" <Jiri.Naprstek@motorola.com>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, September 05, 2001 3:35 PM
Subject: RE: klasicky zdroj

> Tlumivka me taky napadla, ale na bezne sehnatelnych sycenich mi vychazi
hrozne velika. O spinane verzi zdroje jsem uz taky uvazoval, konec toho
zesilovace neni audiofilsky, ucel je ozvucit sal, zahradu a tak. Jenze se
moc ve spinanych zdrojich nevyznam, nikdy jsem nestavel silnejsi, nez na
nejakych 20-30W. Jesli nenajdu nejake jine reseni, byl by nekdo
schopen/ochoten mi navrh takoveho spinaneho zdroje konzultovat?