klasicky zdroj

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:09:43 CET 2004

Dobry den,

jen pro upresneni se ptam zda se Vam tento jev nejak negativn? projevil pri
reprodukci (ja si myslim, ze se neprojevi), nebo proc Vam to vlastne vadi.
Je to totiz zcela normalni jev a pokud s tim nemate problemy v akusticke
casti zesilovace tak to vypustte. Pouze proverte zda spickovy opakovatelny
proud diod usmernovace ma zhruba 100% rezervu o proti namerene hodnote....
Co se tyka narazoveho proudu lze pouzit napr. termistor NTC B57364-S100M,
ten Vam omez? narazovy proud (zapojit na primaru trafa do serie).

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jate?n? 847
415 01 TEPLICE