Velmi OT-Einsteinova hadanka + pridavek

"Pavel Staněk" stanek
Středa Březen 17 12:09:41 CET 2004

On Fri, 7 Sep 2001, Patrik Augustin wrote:

> Hello
> mel bych mensi dotazek.Mame zakaznika ,kterej by chtel ridit pomoci
> tlacitek nejakej svuj program kterej bezi pod woknama.Chtel by proste
> nejakou krabicku na ktery by byla pripojena ty funkcni tlacitka a to by
> mu ridilo celej proces.
> Chci se zeptat jestli by to slo nejak inteligentne vyresit nejakym
> jednocipem nebo AVR a jestli to nahodou uz nekdo nedelal.Diky za kazdou
> dobrou i spatnou radu.

hehe - pred chvili tady p. Rehak posilal do konference neco o dalkovem
ovladani PC pres IR dalkac. Kdyz odmyslite HW cast (prevod IR na 6Byte
povel) kterou nepotrebujete, staci jen neco co prevede stisk tlacitka
na 6byte povel, a hlavne - mate to nejdulezitejsi - soft pro PC ktery ty
6byte povely prijima a vykonava operace. Jak jsem se dival - program
GIRDER (http://www.hw.cz/iramp/) bude to prave.