Rizeni procesorem

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:09:41 CET 2004

Zrovna jsem si jeden na doma kupoval. Tem za 300 prilis neverim,
musi to byt asi az prilis osizene. Koupil jsem si M3900, je to
nejaka znacka UNI-T z Honkongu. Ma to mimo zakladnich veci
mereni tranzistoru a stalo to v GM 750 penez. Na vsech
napetovych rozsahach to ma na rozdil od nekterych hodne levnych
meracku 10 Mohmu. Pisou tam presnost 0,5 % a v ceskem navodu z
GM 0,8%. Zkousel jsem ho na ss napeti podle Metexe. Na 0,2 a 200
V ma -0,11 %, na 2 a 20V na digit presne. Nevim co udela casem,
ale asi nema duvod prilis courat.

Andel