Rizeni procesorem

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 12:09:40 CET 2004

Presne tak, GIRDER je naprosto jedinecny SW na ovladani uplne celeho PC, jenom
je na prvni pohled trosku komplikovanejsi a nechodi pod WIN NT a mozna ne
uplne pod WIN 2000.

Jo a s tim GAMEPORTEM,  tam jsem jednou delal klavesnici 4x4 - je tam celkem
tvrdejch 5V (cca 10  - 50 mA) - bache na MB nebyva pojistka, takze ve zkratu
hori zakladni deska... Da se to tim podsvitit a pomoci 8 odporu udelat
vyhodnocovani te klavesnice (4x delic a pripojeno na 4 A/D vstupy. Prevadi to
HW na MB, jenom cist to musis... ) Ten prevod je desne humpolackej cca 4 - 6
birovej ale pro detekci 1 z 4 to bohate staci...

Hezky Den
                                                   Jan Rehak

Email: Rehak@hw.cz
WWW: Http://HW.cz