Napad s mobilem !bez pajeni!

Jiri Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:09:40 CET 2004

  Zdravim,
neni treba pajet na konakty tlacitek. Experimentoval jsem s telefonem
Ericsson A1018s - ma AT prikaz na "mackani tlacitek" - staci pripojit
seriovy konektor a muze se komunikovat...(myslim ze ho maji i telefony
GH628, T10, T18... v podstate asi vsichni Erici s modemem...) V pripade
zajmu poskytnu i svuj pokusny programek v Delphi na psani SMS prave timto
zpusobem (sam vleze do menu - POSTA - ODESLAT ZPRAVU a vytuka text). Zatim
sice neni uplne hotovy (napr. asi nebude fungovat na Paegasech co maj v menu
jeste to jejich INFO), ale jako priklad staci. Kdyz bude zajem vystavim na
sve strance. Udelat neco podobneho na '51 by urcite nebyl problem, ta
komunikace je cistokrevny seriak 9600, bez parity, 1stopbit... Trebas
AT+CKPD="1234567890" udela totez, jako vytukani 1234567890 na klavesnici
telefonu... Pak jen spravne naprogramovat jednochipaka a muze vam trebas
rozesilat detektivku vypalenou v EPROMce na pokracovani (nejlepe vyuzit
tarif "neplatim vubec..." :-)

JIRKA