krabice (sasi) na zesilovac

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 12:09:33 CET 2004

Zdravim,
stavel jsem DPA380 a zadnou krabici jsem nepotreboval. Pokud to udelate
presne podle navodu, tj. hlinikove tycky s chladici tvori boky skrine a
drzaky transformatoru a pomocnych modulu drzi vnitrni kostru, na predek a
dozadu se da panel pro konektory a uplne dopredu zulova deska :-) tak potom
ziskate pri peclive praci zcela profi skrinku... resp. za ni usetrite.
Hlavne jsem to delal kvuli dobremu prevodu tepla z tranzistoru na chladice,
protoze ta 380 docela slusne topi.

S pozdravem
Vaclav Kadoun