Re(2x): Re(2x): Log urovne RS232

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:09:33 CET 2004

Omlouvam se, ze Vam do toho zasahuji, ale neda mi to.
Nebylo by lepsi nechat DTR tak jak je standartne,
tedy nevyrabet sedmihranky ? Je to jen Vase vec, ale
kdyz pak nekdo dostane neco takoveho do ruky a
neni to podle zvyklosti ... servisaci vi o cem mluvim.
Nerikam co je standartne, to uz je na Vas si to zjistit.

Neni prece opravdu nic jednoduzsiho, nez si signal
osahat ...

Jinak o Vasem sporu nic moc nevim, tak jen bych rad
podotknul, ze prvotni prototyp miva velice malo spolecneho
se seriovym provedenim (myslim tim dodatecne upravy
na desce, reseni upevneni jednotlivych dilu atd.).
Ono totiz neco zacit vyrabet seriove stoji penize a
tak se zakaznikovi zapujci prototyp a az kdyz je spokojen,
vyrobi se solidne vice kusu (pokud nejde o jeden kus).

Nepriklanim se na zadnou stranu, ale myslim, ze neni vhodne
ventilovat spor do okamziku, dokud se vlastne nevi, kdo
ma pravdu - je lepe se dohodnout mezi ctyrma ocima.
V kazdem pripade to poskozuje obe strany.

--
Jiri Bezstarosti