upresneni meho dotazu...

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:32 CET 2004

Zdravim ucastniky konference!

Protoze mi prisla odpoved na webove search a to jsem nemel prave na mysli, upresnuji:

...me nejde o webove typu URLsearch  nebo Copernica...ja potrebuji ve svem PC najet na adresar kde je mnoho ruznych textaku (ruznych formatu!) a prohledavat je! Ale kdyz to udelam pomoci Najit v nabidce Start, mohu pouze hledat podle jednoho slova nebo fraze...ale ja potrebuji take hlubsi search...prave zejmena booleany......chapete uz co bych potreboval? Proto jsem psal "typu" v uvodu :)

Takovy program napsat neni az zase tak slozite, ale komu se chce psat takovouhle blbustku, kdyz ma prace nad hlavu, ze ? :)))

Diky kazdemu za napad: Simon Cihelnik