dotaz

Patrik Augustin augustin
Středa Březen 17 12:09:26 CET 2004

Ahoj !

Som vlastnikom HP8200e na USB port, no bohuzial nie som s nou
absolutne spokonny, ked napalujem 4 nasobnou rychlostou tak
mi napali tak mozno 5 percent CD a to som skusal uz na 4 PC. Proste pretecie
bufer a vysunie CD, u audia mi zas skladby obcas zmiksuje cize preskoci na
inu .... Nestazujem sa len ja, ale aj dalsi... Neviem cim to je, ci mam zly
softver alebo ? neviem ....
Mozete mi este niekto poradit kto ma ake skusenosti s danou napalovackov ???
Samozrejme ak vobec rada existuje ....

Dakujem Juro OM0AAA

Napalovacku HP8200e som dal reklamovat, dostal som novu no problem nadalej
pretrvava, tak neviem, win98 som znova na novo nainstaloval, taktiez ovladac
na HP8200e, zavada stejna uspesnost napalovania na 40 percent ! Skusal som
to znova na dalsich typoch PC no je to uplne stejne.

Prajem pekny den !

No ak sa mam priznat, problem stale pretrvava ! Skusil som napalovacku
pozicat a na dalsich dvoch PC sla v plnej rychlosti a tak som ju zas skusil
ja jedno CD slo a dalsie nie ! Dal som ho na stvrte PC a tak taktiez ide iba
2x.
Uz som to chcel reklamovat, no skor hladam nejaky servis kde mi by mohli
poradit, ze kde je zavada, ja uz fakt neviem, v USB by chyba nema byt...
Takze ak nieco nove sa dozviete uvitam vas postreh, ja sa budem snazit najst
servis na tuto napalovacku.
Majte te sa krasne JURO