dotaz

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:09:24 CET 2004

>Taky bych si ty PCB udelal sam , ale nevim jaka je nejvhodnejsi metoda, kor
>kdyz sou oboustrany a maji prokovy.Prokov se da vyresit svrtanim a dam do
>toho normalni kousek nohy vod odporu ,

Mensi problem muze nastat, pokud prokov bude na vyvodu soucastky, kterou nelze shora zapajet - jako radialni elyty, konektory PFL apod.

>ale jak se trefit presne na rozmer a na pozici.
Asi vyvrtanim dvou der v rozich plosnaku.

>To mi pripada pracny a myslim ze kdyz se budu venovat jiny praci
>misto vyroby toho vzorku tak na ten vzorek v pohode vydelam.

Hlavne kdyz clovek paji 57 propojku a je teprve v pulce, tak si zacina rikat, ze usetril na nepravem miste. A jak se spatne hleda nezapajena propojka na vyvodu IO ze strany soucastek. Nebo jeste lepsi, kdyz se to medi sice dotyka, ale po prisroubovani do krabice (deska se trochu prohne) se dotyk zrusi. A zakaznik uz stoji v kancelari, protoze takovou drobnost, jako zasroubovat do krabice prece udelam za dve minuty :-)

J. Hanzal