Odpory – rada E12

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:09:25 CET 2004

Ja jsem si letos koupil (z jinych duvodu) Battery saver POWERPAK viz
http://www.gpscentrum.cz/solarni.htm#power a ackoliv to k tomu ucelu
nepouzivam, povazuji to za elegantni reseni zejmena u milacku, kteri
nemaji garaz. Jde jen o to, co by na to rekli zlodeji. Pri plnem slunci
z toho tece 50 - 70mA pri 12V.

				Jakub Serych