Re[2]: Odpory - kam s nimi

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:09:25 CET 2004

Zdravim,

   presne takhle jsem to mel udelane ve svem zdroji. Malinka desticka, kde byl VELMI slaby optotriak (takovy zluty, u GM asi za 10kc) a za nim normalni triak tak za 30kc, plus 2 odpory - vzal jsem 5V z vystupu zdroje (ne +5V-sb ;-)) pres odpor do optotriaku (aby se v nem rozsvitila LEDka). Optotriak nasledne spinal G triaku pres druhy odpor. Odpojoval jsem tim fazi do pruchoziho konektoru, chodilo to znamenite, snaselo to i pecky pri zapinani monitoru.. Hodnoty odporu si uz fakt nepamatuji, ale daval jsem je tam skoro od oka..

   V minulem case o tom mluvim ne proto, ze by to odeslo, ale ze se mi nejak nesnasel puvodni ATX zdroj (s timhle bastlem) s novym mobo na AMD. Daval blbe power-good, takze ten AMD board zapominal CMOS. S intel-based mobo mi to chodilo v pohode.

   Jestli chcete, mailnete mi a bud vymenime zdroje, nebo Vam vykucham z toho meho tuhle desticku..

Jiri N.