Vodni kamen

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:09:19 CET 2004

On Wed, 19 Sep 2001, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:

> [...]
> po mesici takova vrstva kamene, ze se da loupat - obcas i nejaka ta supinka
> upadne a nebyt sitka, tak bude caj pekne krupat ;o)) Uz se mi i stalo, ze se
> uthla ctvrtina nanosu a vrstva byla pres 1mm silna !!!!. Caj mi chutna,
> protoze na vodu jako takovou to nemuze mit zaporny vliv - maximalne kladny,
> protoze ty latky se usazuji a nemusim je pit ;o)). Duvodem k odstraneni
> kamene je pak predevsim fakt, ze kamen vytvari izolacni vrstvu, teplo
> odchazi z casti jinym smerem (pres drzak spiraly ven) a ohrev vody pak trva

Ja tak soudim podle toho ze do konvice i do pracky tece stejna voda. V
pracce jednou za pet let odejde teleso a je na nem takova vrstva 'hnusu' co
se ani moc neloupe spis vypada jak napecena spina. V konvici se po trech
letech udelal na spirale jen sedy povlak. Takze si mylim ze to co se napeka
na teleso v pracce  nebude z vody ktera tece do baraku - muselo by to byt
i v konvici.