nabijeni

Vaclav Ovsik Vaclav.Ovsik
Středa Březen 17 12:09:17 CET 2004

Dobry den.

Chtel bych se zeptat, jestli by nekdo nevedel, jak v Eagle 4 udelat knihovni
prvek, ktery by mel na jeden pin ve sch. znacce pripojeno vic (2) smd padu. Jde
mi o vytvoreni motivu pro soucastku, ktera se vyrabi v ruznych pouzdrech a ja
predem nevim, jake budou k dispozici ( vsimli jste si, jak tohle delaji vyrobci
napr. videokaret u cipu pameti ? ). Jde to udelat napr. tak, ze do schematka
vlozim dve stejne soucastky s ruznymi pouzdry a propojim je. Ale to se nelibi
ERC (propojene vystupni signaly atd...).  Nebo v knihovne pouzit pro motiv
plosek  druheho pouzdra misto SMD plosky RECT, jenze ty pak neumim
propojit tak, aby nemel vyhrady zase DRC... Pouzitim jine (nevodive) hladiny
sice uklidnim DRC, ale Eagle mi nevygeneruje plochy pro nepaj. masku a
pastu....  Taky to neni zrovna ono... Porad mam takovy dojem, ze jsem to
nekde videl nejak elegantne vyresene (tedy, pokud to bylo ono :-)). Ale ted na
to proste ne a ne prijit...

Za odpovedi Vam predem dekuji.

Martin Dorazil