Darlington v D-PAKu

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:09:17 CET 2004

MDorazil wrote:
> Treba MJD122 od Motoroly ? Ten ma Uce=100V a Ic=8A...

Diky za tip, uz tu na nej mam i nabidku z ECOMu:

Cislo Objednaci nazev                       Vyr  Pocet     Cena/ks     Poznamka
43378 MJD122 SMD                            ONS     75      8,8000 Kc  termin 2-3 tydny
      balici jednotka 75ks

Ale uvitam i dalsi navrhy na obdobne (levnejsi?) typy...

--
Regards
           Petr Krc