Re: tisk win98 / HP 5L

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:09:08 CET 2004

Ahoj

Na strankach www.HP.cz najdes v technicke podpore ovladace pro
tiskarnu, jak pod DOS, tak WIN95,98 - stahni si je a znovu
nainstaluj, puhe pretazeni z jineho pocitace nestaci. Zkontroluj si
kabel na paralelnim portu, HP5 je na to dost citliva (s kabelem kde
mi HP6L chodila, HP5L nechtela). Zkus odinstalovat vse ostatni, co
mas na portu (napriklad scaner) a samozrejme odpojit jeho kabel. No a
pokud nic, tak nastartuj pod DOSem a dej z c:\ prikaz:         copy
autoexec.bat lpt1             to by melo vytisknout obsah souboru
autoexec.bat na tiskarne bez ohledu zda je nejaky ovladac
nainstalovany.

Pokud to nepomuze, tak se ozvi

Radek

Denn? nov? Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3