Start pulzu reagujici na nabeznou hranu

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 12:09:08 CET 2004

Ahoj,

>Jej, uz jsem to zase schytal :)

Nie vobec, nie! Len si ma inspiroval cimsi v tom nekonecne dlhom threade o
pdf...

>Za dvaapultisice marek bych ocenil moznost vyuziti vymenneho formatu dxf
>jaksi pohodlneji nez pouzitim ulp, ktere jsou navic zatizeny verzemi Eaglu!

DXF maju v sebe stardartne len tusim jeden-dva baliky, ktore poznam. Ostatne
to maju ako externu utilitu. Pravdepodobne preto, ze na ten format budu asi
slusne licencne poplatky. A tie z tych penazi nezaplatis.

> [...]
>dva rady lepsi nez u 4.05 a prechodem k teto podobe CAMu se Cadsoft jiz
>definitivne rozesel s amaterskymi konstruktery. Pripoctu-li k tomu fakt, ze
>autorouter (i kdyz se neco k pozitivnimu zmenilo) je tentyz, kosmetickou
>upravu ve zpusobu propojeni jednotlivych wires ve schematu a upravu  k
>standardnim modalnim oknum, musim rici, ze v Cadsoftu asi programatori v
>pracovni dobe setrvale chrapou nebo pracuji na necem prevratnem - a potom
>se
>my uzivatele tesme, protoze jiz poradnych par let !

Tak toto okomentovat nemozem, lebo som s nim naposledy robil v roku Pana
xxxx a to je uz dost davno.

>Kolik stoji ta ci ona utilka je mi mily priteli ukradeny, protoze kvalitu
>produktu neposuzuju podle tonaze paralelne prodavaneho pomocneho softwaru,
>ale podle standardni vybavy softu ! V tom se zrejme lisime :)

Mylis sa, v tomto sa nelisime. Rozdiel je niekde inde.

>Nejsem znalec OrCADu, naopak jsem priznivec Eaglu a prave proto kritizuju,
>protoze mi na kvalite produktu opravdu zalezi. A je mi srrrrrdecne
>lhostejny
>co rikaji uzivatele ostatnich eCADu ... vcetne tech co si mysli, ze pri
>zmince o 2500DM musim pokleknout a hlasite vzjimat k Panu Bohu ...
>:)))

Myslim, ze vies, ze c*g*n hra len za tolko, za kolko zaplatis. A ak chces
viac, tak potom naozaj mozes zacat vzyvat Pana...

A.