CD ROM v aute

Rosko Peter Peter.Rosko
Středa Březen 17 12:09:03 CET 2004

At 09:54 26.9.2001 +0200, you wrote:
>Zdravim,
>vcera pri pive padla otazka, kde by sa dal zohnat jednosmerny cudzobudeny
>motor o nominalnom vykone 100 - 500 W, cca 50 V /nieje az take podstatne/.
>mam pocit ze aj derivacny sa spominal, vraj sa to da nejako jednoducho
>upravit. viete niekto o niecom ?
>p.rosko

Coz takhle pouzit nejake dynamo, treba z vlaku nebo autobusu.
autobusove je myslim 24V a vykonove by mohlo odpovidat.
To co je na vagonech je myslim na 60V a vykonove bude
tak 1-5 KW podle typu, nevim presne.
Stejnosmerne to je cizi buzeni to ma taky, a dynamo nebo
stejnosmerny motor mi konstrukcne dost splyva. Myslim, ze by to
mohlo jit pouzit.
Jeste me napada, ze by se dal pouzit nejaky starter (napr. z nakladaku),
ale ten je spis na kratkodobe zatizeni, zalezi
na co by se to melo pouzit.

Masinka