jeste jednou ultrazvukove piezomenice :)

Radim_infos2 radim2
Středa Březen 17 12:09:01 CET 2004

Jen mne rozesmalo ze nepretaktovany CPU AMD,
se zacal zpomalovat. S tim jsem se opravdu nesetkal.
Co se tyce pretaktovani to je kapitola sama pro sebe.
To ze po urcite dobe jiz pretaktovany CPU nechce jet
tak jak ma,dle meho nazoru stejne souvisi s chlazenim.
To ze je vetrak v poradku jeste  neznamena ze
vlastni chip je dobre chlazen.
Dlouhodobe prehrivani polovodice by snad mohlo
posunout hodnotu nedestruktivniho prurazu.
S Pozdravem Radim

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.