Re: Elektrická částgenerátoru

BJoe Bjoe
Středa Březen 17 12:08:55 CET 2004

| Odes?latel: Radim_infos2 <radim2@infos.cz>
|
| Co ze slysite u starych zesilovacu ??? Ja bych rekl ze pokud by byl
| tranzistorovy
| zesilovac 100 let (to sice tezko)stary tak by mohl max. brucet od
vyschlych
| kondu.

Zkuste si do stareho zesilovace pustit CD kde je hodne impulsnich vysek a
uslysite.

| Pokud budete provozovat jakoukoliv polovodicovou soucastku v jejich
| pracovnich
| podminkach neni opravdu zadny duvod ke zmene jejich parametru.Pokud
myslite
| ze
| ano tak mi reknete jaky,to by mne opravdu zajimalo.

Nejde o ustalene hodnoty, ale o ten impulsni provoz. Pokud mate dva
tranzistory nad sebou (jako v konc. zesilovaci), nikdy tyto tranzistory
nemate v jejich pracovnich podminkach, pokud tam pustite obdelnik (a vubec
nemusi byt +/-Ucc na vystupu) a podivejte se na proudy co tecou do tech
koncovych tranzistoru, nejlepe osciloskopem. Pak zacnete leccos chapat.

             Jaroslav Lukesh