nizkourovnove ovladace

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 12:08:51 CET 2004

> kde bych komplexne mohl nastudovat problematiku VXD pro Win32 typu 98 a WDM
> pro 2000ky. Situaci lehce natukava nove pekne skriptum od Haasze, Roztocila
> a Novaka "Cislicove merici systemy", ale je to uzce zamereno na Ccko a
> problematika nizkourovnovych ovladacu pro desky je pouze zminena okrajove.
> Bohuzel. Ja jsem zaryty Delphinista :)...

No to je fakt, Ing. Roztocil si na Ccko potrpi (hlavne aby to bylo
ANSI:-))
Ale je pravda, ze si nedovedu predstavit jak by se psaly drivery v
Delphi. Ty na to prece nejsou vubec urcene a maji slouzit pro
tvorbu koncovych aplikaci.
Informace by jste mel shanet u Microsoftu, na psani driveru se
pokud vim pouziva DDK (Driver Development Kit), ktery je ovsem
Cckovy:-)
           Ondrej Puzman