Ruseni seriovych portu

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:08:44 CET 2004

>  mozne je vsechno. Nikdo ale pochopitelne nemuze branit v dohode
>mezi tebou a tim nemcem.

Prave ze ano, ja jsem si s nemeckou stranou vsechno vyjednal, cenu, zpusob platby a dodani, ale pak z nich najednou vylezlo, ze maji v Cechach zastoupeni.

>  Ma to ale hacek. Na tom baliku je cena a za tu zaplatis clo.
>
> Pokud to nedokazes bez pomoci "nejake ceske obchodni firmy" koupit a
> nebo proclit, tak mas problem a budes ji muset zaplatit.

Clo a DPH, vim, to je nejmensi problem. Jak jsem uvedl, tato pracovita firma se ani neobtezuje mi to zbozi proclit. To si mam zaridit budto vlastnimi silami, nebo si to zaplatit u spedicni firmy. Takze se bez nich budu muset obejit tak jako tak.

J. Hanzal