Klonovani SIM

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:08:36 CET 2004

Vidim 2 mozne problemy:

1) Vase zarizeni zakmitava
    - Odstranit zakmitavani
2) Ve Vasi blizkosti je silny vysilac, ktery zahlti Vase zarizeni
   - To je horsi - Tranzistory BFR90,91 jsou jiz predpotopni typy a jejich
odolnost proti prebuzeni silnym signalem je minimalni. Nepredpokladam, ze by
to slo opravit. V tomto pripade je nutne pouzit jinou (solidni) konstrukci s
kvalitnimi soucastkami. Nevim na jakem kmitoctu to beha - tusim nekde okolo
2GHz - mozna by pomohlo, dat pred to nejaky filtr na pracovni kmitocet -
problem je v tom, ze vyroba kvalitniho filtru pro tento kmitocet muze byt
narocnejsi nez vyroba noveho konvertoru.

Tim pochopitelne nechci rici, ze chyba nemuze byt jinde. Podle mych
zkusenosti jsou ale mnou popsane moznosti nejpravdepodobnejsi.

Nesnazte se odstranit priznaky, ale pricinu.

	Martin - OK1UGA

-----Original Message-----
From: Kollar Pavol [mailto:pavol.kollar@lynx.sk]
Subject: Nastavenie zisku bipolaru

postavil som si jednoduchy MMDS menic. Problem mam v tom, ze mi dochadza
ku krizovej modulacii, niektory (predpokladam posledny stupen) je
prebudeny. Ked pouzijem ako antenu obycajny dipol tak sa to zlepsi, ale
objavi sa mi sum (slaby vstupny signal). Takze ma napadlo nejakym
sposobom znizit zosilnenie posledneho (predposledneho) stupna. Ide o
tranzistory BFR91A, klasicke zapojenie emitor na zem, odpor v C a vazba
mezi C a B. Pri FEToch sa to pekne da napatim na druhej G. Ale ako pri
bipolaroch?

PS. ide mi o jednoduche riesenie (ak existuje), komplet to prerabat sa
mi to nechce.

Dakujem za podnety.

PK.