Klonovani SIM + ALS

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:08:36 CET 2004

Mam v umyslu rozsirit sortiment MP3 obvodu o stavebnici prehravace podle mp3ar Rozmyslim nad provedenim desky

A) plne SMD
B) plne TH (Thru Hole = klasika), jenom MAS a DAC budou SMD, nebot jina pouzdra nejsou.

A pro: Mensi deska, levnejsi deska
A proti: Obtiznejsi osazovani

B pro: Snadnejsi osazeni, pokud by se deska nabizela s MAS a DAC uz osazenymi
B proti: Vetsi deska, drazsi deska

Pokud nekdo zvazoval stavbu prehravace, treba i jineho, ktere variante by daval prednost a z jakych duvodu?

J. Hanzal