Re: Pameti DRAM

Jiři Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:08:33 CET 2004

  Ja sem jednou "opravoval" tete dalkac k TV. No, oprava ja prilis
silne slivo, proste sem vymenil baterky. Ty stary sem pak jeste
testoval na testeru v nabijecce (tlacitko a zarovka) a NIC, zarovak
ani nezhnula, totalne vysosany. Po asi mesicu sem potreboval taky
jenom neco vyzkouset a dal sem je do ty nabijecky asi na hodku.
Zarovka testu svitila jak u nove baterky a ty baterie sem pak asi
jeste tejden pouzival ve walkmanovi... Byly to cerny alkalicky Varty.
Zeby se nejak ozivily? Za hodinu se nemohli nabit tak aby na ne
tejden valil Wman (Inab=120mA).

JIRKA

Nejenom anglicko-cesky slovnik: http://slovnik.seznam.cz