Rizeni krokovych motorku

Ondrej Puzman puzmano
Středa Březen 17 12:08:21 CET 2004

 Zdravim,
mel bych jeden navrh, pokud by jste netrval na pouziti PICu, tak
nejaky procesor rady AVR by mel bohate stacit. Podle meho
nazoru by to bylo lepsi reseni nez nejaky
super/drahy/nesehnatelny PIC.
Treba 90S8515 sice nema 33 I/O, ale muzete rozsirit pocet portu
zpusobem jak uz tu bylo navrhovano. A ani si nemusite vytvaret
nejakou emulovanou datovou sbernici, protoze tenhle procesor ji
ma vyvedenou pro pripojeni externi datove pameti.
Vykon by mel byt dostatecny - jak tu nekdo psal tak 16F877 ma
na  20MHz 5MIPS a 8515 ma na 8MHz 8MIPS (maximalne - realny
vykon bude nizsi).
Nechci tady samozrejme rozpoutavat nejakou flamewar, ktery
procesor je lepsi. Me se proste vic libi procesory od ATMELu
protoze maji FLASH pamet (kterou vetsina PICu nema) a to podle
meho nazoru podstatne usnadnuje ladeni (zvlast ve spojeni s ISP
rozhranim).
            Ondrej Puzman