Rizeni krokovych motorku - disco svetlo

sirotnik.rastislav@slsp.sk sirotnik.rastislav
Středa Březen 17 12:08:19 CET 2004

Zdravim.

No a solidni pasmova propust je pasmova propust.
Kdyz pracuje tranzistor v C jako koncak, taky se jeste
pred antenou filtruje a o nejakem sinu na tranzistoru
pracujicim v C bych moc nehovoril :-).
Treba by se to dalo vyfiltrovat, vzdyt staci, kdyz projde
jen ta jedna frekvence a tak muze ta propust byt hodne
selektivni. Vzhledem k tomu, ze se puvodne shanel
xtal. oscilator to asi nebude ani pro FM modulaci,
takze vyfiltrovat vystup toho oscilatoru by mozna byla cesta,
jak kvalitni vystup one ciste frekvence ziskat. I kdyz je
mi jasne, ze ten filtr by musel byt dost solidni, aby se
nerozladoval.

Ale RF neni zrovna mou domenou, tak bych docela uvital,
kdyby se k tomu nekdo zkusenejsi vyjadril, treba priste
nebudu zbytecne rusit.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Radek Vaclavik [mailto:radek.vaclavik@onsemi.com]
Sent: Wednesday, October 17, 2001 1:49 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Integrovany xtal.oscilator 47MHz?

Presne tak. Sinus je sinus, obdelnik je obdelnik. Xtaly se daji i v kusovem
mnozstvi objednat u KRYSTALY as v Hradci. Odhaduji, ze to bude na 3
harmonicke
a v oscilatorku bude civka.

Pouzival jsem 48MHz Xtal ve sve aplikaci prijimace, viz
http://www.qsl.net/ok2xdx/DK/rxmini.html Jako civku jsem pouzil SMCC
tlumivku
a bylo. Ale je potreba se zamyslet, co od toho budete chtit.

ok2xdx