Bezdratova sluchatka

AZE aze
Středa Březen 17 12:08:16 CET 2004

Take si prihreji polivcicku. Mel jsem infra sluchatka
od Philipse, neco kolem 3.000,-, puvodne k televizi,
zakratko prestaly fungovat, rozebral jsem je, a kdyz jsem
uvidel tu hruzu, jak je to udelane, ztratil jsem veskere
iluze o Philipsu. Museli to osazovat asi nekde
v Thajsku na silne se kolebajici dzunce, samy studenak.
Po oprave jeste nejakou dobu sly, k televizi to bylo OK,
ale pro narocne HiFi(sty) ci HighEnd(isty) to ale neni.
Neni nad poctive draty. Tim netvrdim, ze se nemohou
vyskytnout technick? sperky, ale urcite za vetsi peniz.
AZE

----- Original Message -----
From: "J. Polivka" <jpolivka@mbox.vol.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, October 18, 2001 9:35 AM
Subject: Re: Re[2]: Bezdratova sluchatka

Mam take rad klasiku. Z bezdratovych bych se nebal koupit Sennheisery. Mel
jsem od nich tri typy a vsechny byly perfektni. Tedy na to, ze to byly
infra. Cenove relace asi od 200 do 800DM. Urcite predcily bezna dratova
sluchatka. Radiove mne zklamaly vsechny. Infra od SONY (zkousel jsem asi tri
typy), to byla take bida. Jestli jste je zkousel v obchode nekde na stojanu,
tak to neni ono.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz