Nataceni satelitni anteny pomoci serioveho portu

Michal Grunt michal.grunt
Středa Březen 17 12:08:11 CET 2004

Ono by to zas tak slozite nebylo udelat. Podle me v podstate staci
vzit 8051 a pres seriovy port PC jenom posilat kolik ze pulzu ma 51
pocitat (a jakym smerem otacet motor) nez motor zastavi (v pripade
tahla).