Nataceni satelitni anteny pomoci serioveho portu

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:08:11 CET 2004

Obavam se, ze skutecna slozitost projektu je ponekud v rozporu s autorovymi predstavami. Jestli je hlavnim cilem usetrit, odhadoval bych jako nejlevnejsi variantu koupit hotove zarizeni.

J. Hanzal