seriove/paralelne zapajanie transformatorov

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:08:02 CET 2004

  Zdravim!

 Teoreticky je to zajedno - obidve zapojenia su ekvivalentne: na
20V/10A vystup. Ale prakticky by som uprednostnil paralelne na
220V. Tak totiz mozete jeden transformator viac zatazit nez druhy
(pri seriovych primaroch by bolo nebezpecie prebudenia
odlahceneho transformatora - tato nesymetria moze byt aj
neidentickostou transformatorov).
 Takze za a) primary paralelne, sekundary seriovo = 20V/10A

  S pozdravom
                                 Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko