GES

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:08:02 CET 2004

On Wed, 24 Oct 2001, Ales Filip wrote:

> Hello konference,
>
>   Objednavali jste si nekdy neco v GESu, pres ten jejich elektronicky
>   objednavkovy system ? Ja jsem si tam objednal 10.11. nejake veci,
>   dodavku mi to napsalo do tydne, ale zatim nic neprislo. Tak jsem se
>   chtel zeptat, jestli jim to tam funguje, nebo to budu muset objednat
>   telefonem ??

Stava se ze neco nemaji na sklade a vazne to. Jednou za cas (tusim asi 14
dni) posilaji info co Vam jeste nedodali. Jinak myslim ze posilaji
neuplnou zasilku asi za 14 dni a zbytek poslou az to dojde. Maji na tom
webu docela promakany system, ale chtelo by to jeste vylepsit, aby bylo
mozne sledovat i zadane objednavky a videt co v nich jeste chybi.