RE: Monitorovací program

Jakub Šerých serych
Středa Březen 17 12:08:01 CET 2004

Nicmene na svoji sit bych ho v zivote nepustil !!! To muze byt
bezpecnostni dira jako prase.

				Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Jaroslav Lukesh [mailto:lukesh@k-net.cz]
Sent: Thursday, October 25, 2001 10:33 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Monitorovac? program

| Odes?latel: Maros Cajka <macaj@seznam.cz>
|  Potrebujem poradit lahko dostupn? program,ktor? by mi zapisoval do
| logu kazdu stisknutu klavesu,spusteny program,URL,otvoreny adresar a
| hlavne cas,kedy sa to stalo.Pripadne v pravidelnych intervaloch
| graboval obrazovku. Pr?padne,ktor? syst?mov? programy z Windows
| pouzit na tento ucel.
|  Az mi niekto viete pom?ct,budem vdacny.

Back Orrifice (bo2k) by na to nestacilo? Ten umi tohle delat i pres sit.
M$ to sice prohlasil za virus, ale jinak je to vymakany program na
vzdalenou administraci.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler