3k3 odpor ako oscilator

Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz Cihak
Středa Březen 17 12:08:01 CET 2004

    Zdravim,
snazim se s vyse uvedenym procesorem udelat aplikaci,
ktera by prijimala data ze serioveho portu PC, neco
by s nimy provedla (napr. zmena malych pismen na
velka) a opet by to odeslala do PC.

Pokud komunikace probiha oddelene je vse v poradku.
Tzn. ze prijem je spravny a pri vysilani se take
neobjevily problemy. Pokud ale chci udelat
soubezne vysilani i prijem, chodi mi zpet do PC
nesmysly.

Nevim jestli je problem s prijmem, obsluha preruseni
od serioveho kanalu ma delku cca 7 instrukci.

Vysilani dat ze strany PC je delan na OS Linux,
prikazem cat soubor.txt > /dev/ttyS0.
Prijem cat /dev/ttyS0. Rychlost 9600 baudu.

No to jsem se pekne rozepsal a ted teda co hledam.
Proste programek ktery umi neco prijmout a hned
to odeslat zpet - a aby to bylo schopno pracovat
s vetsim poctem dat.

Diky za vase namety a zkusenosti.

			    Martin Sveda

--