PoynProg z HW a PIC16F877

Lukas Grepl L.Grepl
Středa Březen 17 12:07:52 CET 2004

Dobry vecer (den),

musite si udelat redukci nebo propojit tech nekolik malo dratku do
nepajiveho kontaktniho pole a tam dat tu 877. Signaly potrebne pro
programovani jsou Vdd, Vss, MCLR, RB7, RB6, popr. RB3 (neznam presne
PonyProg, ale pravdepodobne bude mit stejne programovaci napeti na MCLR,
takze RB3 nebude potreba). Cisla pinu z hlavy nevim, ale podivejte se do
datasheetu. Jinak dejte si pozor na vzajemne propojeni jednotlivych Vdd a
Vss, ktere jsou vyvedeny z cipu - sice jsou myslim na cipu propojeny, ale
rozhodne je dobre tyto piny propojit i externe. Ja pouzivam timto zpusobem
programator JDM puvodne udelany pro PIC16C84 (patice DIL18).

Jinak vrele doporucuji pouzit normalni programtor jen jednou :-) pro nahrati
bootloaderu a pak nahravat program pomoci tohoto bootloaderu pres seriovou
linku - je to rychlejsi, neni potreba nejak osterovat signaly RB7, RB6 aby
fungovalo spravne ICSP atd... seriova linka stejne ve vetsine aplikaci uz
je, tak proc ji nevyuzit, ze...

viz http://www.workingtex.com/htpic/PIC_bootloader.htm

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

> Dobry den,
>    prave mi prisel PonyProg z HW a mam k nemu dotaz. Mam zde PIC16F877 a
rad
> bych ho pomoci PonyProgu naprogramoval. Jenze nevim, do ktere patice mam
PIC
> vlozit. Je tam jedna patice oznacena PIC16F87X, ale ta je DIL 28 a
PIC16F877