Elektromery a HDO

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:07:45 CET 2004

  Zdravim!
 Ak som dobre pochopil, chcete spinat nejakym spinacom (rele,
tranzistor) zaporny signal (prud tecie po skratovani zo zeme do
zaporneho polu externeho zdroja zaporneho napatia).
 Ak je tak, tak na to pouzite PMOS tranzistor, ktory je budeny z
TTL vystupu cez kondenzator. PMOS ma medzi GS este velky
odpor (cca 10M) na nabitie kondenzatora. Viac info je mozne si
precitat v jednej mojej konstrukcii "kodoveho domoveho vratnika do
panelaku" na http://www.cesko.host.sk/vratnik.htm

 S pozdravom
                            Igor

-------------------------