Elektromery a HDO

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 12:07:45 CET 2004

  Zdravim!

 Kedze nasa firma robi hlavne overovacie stanice na elektromery,
dost poznam situaciu v tejto oblasti. V Cechach ste na tom velmi
dobre: napr. Cejchovna elektromeru PRE Praha uz vlastne ani
kotucove elektromery nepusta do obehu (vymiena ich za digitalne)-
a to uz cca 2 roky. Zo zaciatku mali digitalne svoje muchy, ale
teraz su uz vychytane a cenou sliapu na paty indukcnym
elektromerom. V rozsireni digitalnych elektromerov brani skor
legislativa: na Slovensku sa musia digitalne preverovat kazdych 5
rokov ale indukcne kazdych 12 rokov (v Cechach to
zrovnopravnili).A  kedze overovanie je drahe, tak ...

 Ale indukcne su zabehnute a stacia na to co maju. Digitalnymi
vsak dokazete viac: lahky odpocet, meranie v 4 kvadrantoch,
zaznam vykonu (maximum, priemer ...) a pod.

  S pozdravom
                          Igor

-------------------------
Ing. Igor Cesko