Re: Cim zacit ? otazka zacatecnika

Jiři Drozd jirkonf
Středa Březen 17 12:07:37 CET 2004

  Zdrawim,
s '52 sem jeste nedelal, zato s '51 si hraju uz vic jak rok (to sou
ti studenti...). MOV A,ACC mi pripadne asi tak stejne uzitecna jako
NOP, protoze A a ACC je v podstate totez - prekladac za ACC proste
dosadi ADRESU AKUMULATORU V RAM. Takze do A vlozi to co v nem je,
cili vlastne neudela nic. To je tedy alespon muj soukromy nazor,
ktery mi pripada jako hodne pravdepodobny. Nebo se mylim?
  Jeste k RLC A, tato instrukce provede rotaci stradace (A) vlevo s
tim, ze do B0 vlozi C a do C B7. Prehledneji napr. takto:

B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 B0 C
v  v  v  v  v  v  v  v  v
C  B7 B6 B5 B4 B3 B2 B1 B0

..takze s mov A,ACC to ma asi malo spolecneho

JIRKA

Kam do kina ci divadla? http://kultura.seznam.cz