AM vysilac

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:37 CET 2004

| Odes?latel: Jan Zuffa <janzuffa@isys.sk>
| Vsetko zavisi od budenia tranzistora a impedancie feritu.

No to je fakt, spocital jsem si vlnovou impedanci (2,5mH+200pF) a ta mi
vysla kolem 3,5kohm, takze se budu snazit ji srazit na co nejmin (desitky
Ohm), vykon vyzarovany feritovou antenou by mel tedy vyrazne vzrust. Je to
totiz feritka a kond ze zdechleho radia.

| S danym zapojenim by bolo treba pridat za osc este 1 koncovy stupen
| a tiez ho modulovat

Pokud selze pokus s jinou civkou a kondem, pak
1. zkusim za ten oscilator dat nemodulovany tranzistor jako zesilovac,
ktery to bude rvat rovnou do samotne feritove anteny s malou impedanci
2. mozna k feritove antene jeste pridam kond, aby se tam neco mohlo taky
nakmitat, pak ale muze zase klesnout hloubka modulace (pokud neklesne
uplne)

| so sucastnymi tranzistormi je mozne pri dostatocnom budeni koncoveho
| tran. dosiahnut velky vykon aj pri napajani 3 V
| Ale povoleny vykon len tak je 100mW a to je uz ina tema.

Stejne budu piratit jenom v dosahu jedne male budovy a to jeste ve
stredovlnnem pasmu. Jde mi o to, abych k tomu nemusel pripojovat antenu,
tedy aby vysilala feritka. Momentalne ma dosah tak 2 metry (a pres zed) na
obyc radio.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler