Lowdrop H-mustek na maly DC motorek?

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 12:07:37 CET 2004

Zarizeni musi byt dostatecne male a jednoduche, pocita se s tim, ze se
to muze fyzicky poskodit a pak musi byt oprava co nejsnadnejsi. Ale
tuhle variantu z diskretnich soucastek jsem ve skrytu duse taky uplne
neopustil.

Predevsim nemam jasno, jestli bezne unip. tranzistory budou kvalitne
spinat napeti pri 3V a rekneme 100mA ?
Muzete mi tohle objasnit. A pridat k dobru nejaky konkretni tranzistory
? ;-)

Diky, Pavel

--
Pavel Kriz <krizp1@cs.felk.cvut.cz>