ss oddeleni anteny

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:07:36 CET 2004

| Odes?latel: Sula Milos <milos.sula@oku-su.cz>
| funguje pouze s opravdu silnym signalem. Jinak pak se taky pouzivaji 2
| kondenzatory 1n mezi zeme a vstup, ale taky nic moc. Tedka o vikendu

Ty kondy vsak davejte takove ty vykuchane ze spinanych zdroju, tedy na
1-2kV. S normalnima kondama se stava, ze se obcas prorazi (kupodivu
obnovitelne), ale uplne to rozladi prijimac. Pred ty kondy muzete jeste
zkusit oba draty spojit odporem 560R-1k - nebude mit vliv na funkci, ale
spolehlive svede mekke stejnosmerne prepeti (statiku).

Zdravi JL.