Rabbit, TINI a jine

Ing. Zdenek Hanak jr. hanak
Středa Březen 17 12:07:36 CET 2004

At 20:04 8.11.2001 +0100, you wrote:

>Nema nekdo prakticke skusenosti s temito (nebo podobnymi)moduly ??
>Potrebuji nahradit stavajici komunikacni platformu na RS232/485 komunikaci
>pres Ethernet a jako nejschudnejsi se mi jevi pouziti techto modulu.
>
>Budu vdecen za vsechny poznatky, predevsim me vsak zajima dostupnost
>podpora, zaludnosti, etc

Na letosnim Invexu jsem videl takovou desticku od firmy CanTech, www.cantech.cz
ktera mela na jedne strane Ethernet, na druhe strane seriovy port. Dominoval
tomu nejaky velky PIC. Velikost palce u ruky vcetne konektoru.
Dostupnost a podporu si musite zjistit na webu (teda jestli to tam maji).

Jeste vam nikdo nenavrhl pouzit web51.hw.cz ?

Co se tyka TINI, nevim jak to ted vypada po fuzi Dallas/Maxim. Podle
vyvojaru primo
z Dallasu by to uz melo byt s dostupnosti celkem v pohode. Tohle reseni
bych vam
ale nedoporucoval pro jednoucelova zarizeni stylu RS232/Ethernet konvertor.
Je nachystano pro mnohem slozitejsi ukoly a ma spise charakter pocitace, nez
nejakeho jednouceloveho prevodniku. Neco jako byste pouzil pro tuto
konverzi pocitac
tridy PC.
Jo a taky vam to nedodaji zdejsi soucastkovi dodavatele, protoze je tam problem
s licenci. Teda aspon to tak bylo, nevim, jestli uz se to zmenilo.
Pripadna dalsi komunikace ohledne TINI pres soukr. mail.

Z. Hanak jr.