USB medzi 2 PC

Saša sasa.dvoraku
Středa Březen 17 12:07:21 CET 2004

Tak to dekuji za opraveni, bylo to psane v jednom serioznim casopisu (tusim
ze chip, ale nechci pomlouvat, nevim to urcite), tak jsem to brala jako fakt
:)

Ale to propojeni pres ATA100 rozhrani by bylo prece super, nebo ne ?  Treba
to nekdo nekdy zkusi :)

Sasa

----- Original Message -----
From: "Naprstek Jiri-R54332" <Jiri.Naprstek@motorola.com>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, November 15, 2001 8:59 AM
Subject: RE: USB medzi ? PC

> Nechci Te urazit, ale to je aprilova zprava.
>
> Tohle na USB z principu udelat nejde. USB je udelane tak, ze master
sbernice (ten nahore s obdelnikovym konektorem) dela kompletni arbitraci a
casove rizeni sbernice. Veskere deni na sbernici urcuje prave on. Slave se
ridi podle casovacich znacek mastera a vysila jen na jeho pozadavek.

> Spojit proti sobe dva mastery nemuze fungovat, protoze by se oba snazili
ovladnout sbernici. Je to asi tak, jako vzit placaty kabel a propojit dva
pocitace 1:1 pres ATA-IDE. To by asi taky nefungovalo :-)

> Jiri N.

---
Odchoz? zpr?va neobsahuje viry.
              (Mo?n?  :)