USB medzi 2 PC

Vena Kovar vkovar
Středa Březen 17 12:07:21 CET 2004

> Nechci Te urazit, ale to je aprilova zprava.
>
> Tohle na USB z principu udelat nejde. USB je udelane tak, ze master
sbernice (ten nahore s obdelnikovym konektorem) dela >kompletni arbitraci a
casove rizeni sbernice. Veskere deni na sbernici urcuje prave on. Slave se
ridi podle casovacich znacek >mastera a vysila jen na jeho pozadavek.

<flame>
Ale takova vec vazne existuje...
</flame>

Mame tu v praci kabel, USB Bridge se to jmenuje. Predem je treba upozornit a
uznat, ze to neni jen kus dratu, ale je uprostred nejaka elektronika. Podle
meho predbezneho zkoumani je to jednoucelovy IO, ktery je urcen prave jen
pro toto uziti.

Z pohledu uzivatele: spoji se 2 PC timto USB bridgem, spusti aplikace
podobna treba NC, v jednom okne je lokalni PC, v druhem vzdalene. Ta
aplikace musi bezet na obou PC a je to specialni apliakce na miru podbona
vzhledem Exploreru.Neumoznuje udelat sit v pravem slova smyslu, primapovat
disk nebo tiskarnu. Umi prenaset soubory podobne jako Laplink, jen rychlost
je USB (USB 1.0). Stalo to asi 1000 Kc. SW se instaluje, ale pokud neni
spusten, nic nebezi na pozadi, ani nepridava zadne dalsi drivery.

MSI boardy maji IMHO podobny nebo stejny IO na boardu a vyvedeny USB
konektor typu B pro spojeni PC2PC, to jsem videl, ale ne v provozu. SW jsem
bohuzel taky nemel moznost zkoumat.

Vena Kovar

Daląí informace o konferenci Hw-list