Re(2x): odolnost LPT

vicek.radek@ozjc.cpost.cz vicek.radek
Středa Březen 17 12:07:11 CET 2004

Zdravim

Dik za rozbor, krome zmen casovani ISA sbernice jsem to vsechno zkousel, ale na
to nikdo nesahal, takze by to melo fungovat tak, jak to bylo...
Ale zkusim s tim jeste zahybat...

Ja jen, kdyby tady mel nekdo s touhle magii uz nejake zkusenosti...
Podle mne je to nejaky problem programu v PonyProgu, takze jsem ukecal kamarada,
aby napsal utilitu pro ten programator, ktera pojede v UNIXu i PC pod Win,
stejne jsme neco k Web51 potrebovali a PonyProg se neda spustit z commandline
:-(

Dekuju za podrobny rozbor :-)

--
Hezky Den